页面

2006年6月7日星期三

我咳~

明知道Donald已经闭关,明知道召唤Donald唔会成功,但係呢个时候依然好想召唤Donald。

我咳~咳到甩肺~已经连续咳咗两个几星期啦,但係之前一直唔係太严重。由于拖得太耐寻日终于忍唔住去校医院睇病,但係无论係负责照肺嘅医生定係同我主治嘅医生,都不约而同地用BS嘅语气话:你这是一个普通的感冒。

好……感冒就感冒啰……但係从校医院返来之后本来只係咳嗽嘅症状就变成咗全套嘅感冒症状啦,头晕鼻塞流鼻水一就俱全。不得不服校医院啊!

经过食咗校医院一日药,寻晚继续咳得不可开交,而且係前所未有地半夜咳醒……当然我唔係责怪校医院嘅意思,只係感慨实在係比较巧合。

Donald!救救我啊!虽然我知道你都係无乜作为架啦……

 

p.s. Donald如果真係闭得倒关,我都几羡慕。世界杯就来开张,我谂我都係闭唔倒架啦,今次期末考试睇怕凶多吉少……

没有评论: