页面

2006年4月21日星期五

聊体育

其实也就是聊足球,不过昨天宏远添上了王朝的最后一块砖,就顺便庆祝一下吧!
再顺便说一下这易建联GG……不对,是DD……好不容易国家放行他去NBA了,居然又说不想去?这不辜负了全国人民的期望么?不过话又说回来,如果明年八一加上王zhizhi而宏远少了易建联那四连冠还真不好办……

聊回足球去。
以下改用粤语。
欧冠踢咗两场半决赛,都係1:0,不过感觉好唔同。

AC我已经预咗佢两回合要俾巴塞淘汰架啦,不过就真係估唔倒佢主场都输。下一场想翻盘……都真係无乜希望啦,试谂下AC果条最后生29岁嘅后防,如果仲要压出来打,巴塞主场……无嘢好讲。
AC已经连续两年负责比人逆转啦……回想起当年,一晚之内,有AC揸住4:1再打拉科,车仔平局打阿仙奴,然后就好放心咁觉得:AC无理由会比人逆转4球啊;车仔无理由打得赢阿仙奴啊……于是第二朝起身,返学做操嘅时候听倒消息,得一个“呆”字。
然后旧年,估计AC对利物浦实係一球上落1:0或者0:0就无架啦,于是又唔起身睇。结果,出现咗众所周知嘅神奇逆转同众所周知嘅超级丑样杜迪克……
不过好在,因为我知道有人睇完上半场觉得AC赢梗然后去瞓觉嘅……仲懵……
所以我本来估计AC可能会赢一两球,然后返去巴塞主场比人逆转……Orz
事后睇新浪嘅评论,居然有评论话,巴塞嘅投入比AC大成倍係赢波嘅原因。都唔用脑嘅!皇马点计呀!车仔点计呀!对于新浪上面只识锦上添花落井下石嘅评论越来越唔顺超。

阿仙奴就起我意料之中地赢咗1:0。
不过唔知点解我就係觉得佢下一场好有危险,有暗礁,人地话晒都係潜水艇……
阿仙奴呢个赛季一直无人理佢,打欧冠一直无人睇好,打下打下,大家突然发现佢已经打到四强啦,而且联赛成绩又上返去,突然间好似摆脱晒季初嘅困境……
无错,一般来讲,剧情应该要峰回路转啦。
阿仙奴四强打最cheap嘅维拉利尔,我就觉得唔对路。阿仙奴突然被视为热门啦!然后对阵又好似好好咁!然后突然间就从四面楚歌变成咗四面赞歌! 然后第一回合仲好顺利咁赢咗啦!冲第四亦都近在咫尺啦!
无错,一般来讲,剧情应该要峰回路转啦。
我唔係咒佢。基本上来讲,我而家嘅唔顺超已经全部转移到车仔身上,我相当希望阿仙奴可以搞掂今届欧冠,英超又多队波拿欧冠然后英超地位又高D,英超另外三强又可以一齐拿个冠军杯出来屎忽鬼车仔……Orz
我就係有一种不详嘅预感……

嗯,讲完啦。

p.s. 范部长强啊!这就拉到赞助了!那我就名正言顺地不打骚扰电话了^_^老细,你係得嘅!
p.s. 昨晚居然写着写着这blog就断网了!FT!害我blog在这压了一天……

没有评论: