页面

2006年7月11日星期二

决赛之我流点评!

施丹:Dramatic!真係好睇过戏!边个谂到施丹居然可以回光返照到如斯地步!起西班牙巴西葡萄牙三大技术流面前表演脚法先係华丽脚法嘅极致!决赛一来就整个咁高章嘅点球,距离完美进阶为球王被捧上天堂只係差一个必入之球——好明显,当佢被称为必入这球嘅时候,佢就係无入嘅。之后发生嘅事情可以话令人完全意想唔到同精神为之一振啊!施丹居然好似犀牛一样撞人——施丹心谂:你地班友仔个个都话想送我走,只有我自己可以送我走!Oh!You're my idol!!!

 

马·特垃圾:此君——号称防马特垃圾甚于防对方的定时炸弹——居然一举抢得世界所有的眼球!制造一个点球,顶进一个角球,再制造一张红牌——不禁令我想起四年前的癫佬,一个助攻,一个入球,再来一个红牌,遂抢得全世界的目光并转会豪门。另外我实在很想知道他到底闹咗施丹乜嘢呢?居然可以令施丹一头出恒力撞死佢?就好似小组赛捷克对加纳,捷克个后卫到底同裁判讲咗乜嘢呢?佢完全无任何动作,无任何强烈反应,走过去裁判果度,期间挡住镜头数秒,然后就得到一张红牌——Orz,你教我!点样闹人可以如此冷静地几秒就得红牌!

 

其他人无需多讲,黑仔如亨利依然黑仔,黑仔如查仔依然黑仔——查仔,出来行,迟早要还嘅~~

没有评论: