页面

2006年7月5日星期三

吐槽王万岁!

凉宫结束了。

 

结局居然是阿虚同团长kiss。感觉有D俗。噢我原著无睇过,在此推测:原著作者刚刚开始写书嘅时候,肯定係无谂过长期连载,所以就有而家呢个happy ending嘅kiss做大结局。岂料人气高涨,于是继续连载,此高潮就比较尴尬地留起中间。但係改编动画嘅时候就唔同讲法啦,于是监督居然谂出将顺序打乱再将呢集放到最后。

 

基本上我对于此举係举脚赞啊!!赞!!有创意!!虽然我曾经因为扫咗两眼第一集以为画面色水咁差而差D无再追凉宫……

 

话说这凉宫看完,看着网上的团长控1096控大明神控笑面男控甚至妹控——我居然只控吐糟王……Orz

 

吐糟是王道!!

 

吐糟者,指在搞笑类作品中明确指出其不合理之处以达到某种程度上的搞笑目的。实为我所好啊!!吐糟王万岁!!

 

我小声地叫道:凉宫是四月番最强作!!净係ED都已经杀晒啦!!

 

p.s. 点解开头睇嘅CASO字幕做到一半唔见咗呢?CASO嘅吐槽字幕强啊!

没有评论: