页面

2006年2月13日星期一

今日睇电影

寻日陈纪推荐咗个粤语电影嘅BT,于是连down咗几好几出电影嘅粤语版。
《龙猫》——印象最深嘅係港译版嘅主角分别叫“大卷草子”同“大卷次子”……Orz
《无极》——唔知点解粤语版嘅配音显得好唔pro,于是睇返国语版……但係国语版嘅发音又好唔顺耳,无乜边个嘅普通话正……谈唔上失望,因为无 对佢抱过乜希望。一向呢种国产大片一定会被群众骂街,于是好想赞下佢以示自己有品味……点知谂来谂去都係赞唔落。剧情就算啦,有种比佢讲晒嘅感觉。画面唔 觉得特别有冲击力,总体来讲就好似一个powerpoint咁,起唔同嘅背景画面上面加D人上去……人物,通街都有人讲得出佢点样唔好,我就唔多讲啦,只 係尤其唔明白点解要揾谢霆锋做奸人——一D奸雄气质都无……
《海底奇兵》——全日觉得最好睇嘅戏,比《荒失失奇兵》仲好,好似kinder出奇蛋咁样,得意新奇又好玩!严重推荐——我知我睇得迟,应该个个都睇过架啦……
《幽灵公主》——以前睇过日文版,今日又睇咗一次,好片不妨一睇再睇。尤其中意佢开头果首配乐!
HK dollar.
p.s.要去图书馆还书啦,有无人最近会去图书馆?

没有评论: