页面

2006年3月15日星期三

1:0

今朝又踢波啦,对小组最弱嘅工32。旧年我地以6:0狂胜传统鱼腩工32,成为我地班参赛至今唯一嘅胜仗,为我班所津津乐道。但鱼腩也有想成为鱼眼嘅志 气,佢地都想证明佢地唔再係腊鸭,于是扬言第一年参赛无成绩,第二年参赛入一球,第三年参赛就要赢一场,对象当然係小组第二弱嘅我地班……

结果係1:0,係由于佢地后卫嘅一个漏踢定漏顶定tah Q,反正就係失误一个,我地替补前锋有小小运仔搞掂咗系队龙门……无错,32唯一嘅资本係系队龙门……旧年佢就好抵死咁走上中场组织,自寻死路……

基 本上我地摁住来攻。由于对手比较弱嘅关系,我好难得地被推到前场。实践证明其实我打边度都係唔得嘅。踢后卫嘅时候,跑得比较慢,反应迟钝,容易跟甩;踢正 中场,犹豫不决,唔知传左定传右,最后实以失误结尾;踢边锋呢,净得个传字,你估係碧咸咩,唔识过人有仑用;踢前锋呢,跑倒空位都无射门触觉,一脚踢过去 就算,而且唔敢射第一时间,一停定就俾人补位啦……

净计本人就已经有两个单刀浪费咗。算啦,反正赢咗波。

本来我地同工42分到一组嘅时候,两班高层曾经商议要打假波携手出线。可惜虽然体育部负责排赛程嘅人就係我地两个班嘅,但係佢地竟然好无经验地将我地嘅比赛定起第一场……shit,假鬼假马咩……

目前嘅出线形势一D都唔复杂。42好抵死咁踢平咗工2联,于是我地班下一场就变成咗非胜2联不可。简直就好似……42夹埋2联联手做低我地咁样……无嘢讲。

p.s. 我都话会过去架啦,寻晚就已经觉得乜事都无发生过咁啦……我无得救架啦

没有评论: